Sinergi itu indah.
Pemudi Dai'e

Diberi amanah olehNya agar dakwah tidak dipandang sebelah mata.



Tafadhol Taaruf Sahabat Visi


Akhlah cerminan agama.

Tanpa tarbiah hidup pasti rebah.

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

ohh , teruja ;)

Bismillahirrahmaanirrahiim .


assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh .


ehem ehem , ada good news nie .



               


          16-12-2014
          Manisnya Cinta di Cappodicia
          AEON Rawang ;)



     see see , tarikh keramat tuuh . hahahah ;) for the first time in forever , akcelli dah kali kedua aku pergi tengok wayang . akcelli aku takde lah bangga sangat pergi tengok wayang tu cuma aku nak cerita lah satu cerita terbaik dari langit . eceh . poyo sekejap .


     sungguh lah aku tak sangka . acamna nak cerita nie ? nak mula tang mana nie , tang nie ke tang nie ? okay okay . senang cite lah . aku macam nak taknak je keluar akcelli sebab umi aku mana kasi kan hang out nie . disebabkan itu aku pun jadi takut nak keluar tapi tak kesah lah . dah biasa ;) aku mulakan kronologi lah eh ,.

    first , gdah ajak keluar kata nak buat reunion lah konon tapi tak semua pon bule ikot sebab sume tak cuti sem kan tinggal kami yg bebudak sekolah lah . jadi mule mule rancang nak pergi Mid Valley lah kan tgok wayang . ale ale tak semua bule pergi , ush decide pergi aeon rawang je . aku pun haiiish aeon rawang naik balik sekolah nie payah lah sikit . tapi disebabkan ush dah beli tiket aku pon haruslah pergi . woaaah , ush belanja woaah ;) hahaha . tu tu tajuk kat atas tu Manisnya Cinta ;)

   jadi aku pun rancanglah ngn Raja nak pergi pukul berapa pukul berapa , punye lah lawak ush dah lama tunggu nak jempot kami kat KTM Rwang tuu . hailoh hailoh kau tahu lah kan , Raja memang Raja . lambat semedang . hahah ;) setiap kali dah bule agak . patut bule agak . ermmm , kire kire kol 1130 macam tu smpai lah aeon rawang tuh . kami pulun tangkap gamba sementara nak tunggu wayang kol 2 . 

   alkisahnya , tyme tengah jalan jalan rayau rayau cuci mata nie aku pun ternampak lah jejaka idaman kalbu eceh kan . siyes talk wey org yang tak sangka sangka aku terserempak terjumpa tertembung semua kat situ tyme tu ketika itu saat itu aku nampak . perghhh , cakap sangat teruja . aku pun cakap ush , jap saya rasa saya nampak retis . ceh ;) aku pun pergilah berlari mengejar sebab nak pastikan . sangat kebetulan ye ush Asiah pulak tyme tu nak cari anak beliau yg merayau jadi aku pun ikot lah dengan berlari . sambil menyelam minum air . aku pun nak pasti kan eh betul ke dia ? tak sangka kot die dok Rawang . jalan ngn mak die . subhanallah , anak soleh . hehehhehe ;) tak keje lagi kot baru grade dari China . haaa kan , teruja tak ? graduan universiti China . bukan cap cap ayam kambing kau . China tuu ;) lagipun time tu hari Selasa hari bekerja . smbung cerita aku pun kejar lah die *akcelli ayat digunakan tidak melambangkan situasi yang berlaku , aku takdelah gatal sangat smpai nak mengejar org * kire kire sampai berjalan di belakang die tu aku pun oooh konfem memang org tuuh ;) sah , memang die . aku ingat lagi dia pakai baju acah bola tapi tulisan Cina nombor 21 . nampak tak , prihatin ? hahahha . aku sangat happy ye . tak sangka sangka .

    okay semua curious tak ? okay , hint lah . die berlakon dalam shortfilm Tomato 1.0 dan Tomato 2.0 ;) dapat tak ? tak jugak . jujo jelaaah . Rozaid Abd Rahman . haaa . tak kenal kan ? aku je kenal sebab aku minat die . hahahahah ;) alhamdulillah , subhanallah .

    thanks a lot ush Asiah ngn ush Azian sebab belanja utk hari ini ;) sangat happy alhamdulillah . dua peristiwa have become a part of memories in life . tgok Manisnya Cinta yang sgt sweet itu dan paling teruja jumpa abang idaman kalbu Rozaid Abd Rahman . eceeeh ;)


  credit to ;

         Ush Azian Hanim dan Izharinanur
         Ush Asiahyanti dan Along , Angah , Adik
         Nor Zahidah binti Abdullah
         Raja Nur Alyaa binti Raja Ibrahim
         Zuhair Ashraaf bin Zulkumari
         Muhd Syukri bin Rosli
         Muhd Syukri ( Bob )



      mungkin kah jodoh aku ? aaamiin ya ALLAH ;)
       *sangat berharap*


meh , belanja satu gambar;)