Sinergi itu indah.
Pemudi Dai'e

Diberi amanah olehNya agar dakwah tidak dipandang sebelah mata.



Tafadhol Taaruf Sahabat Visi


Akhlah cerminan agama.

Tanpa tarbiah hidup pasti rebah.

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

its comeback . MAMA 2014 .



bismillahirrahmaanirrahiim .


assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh ;)




                     adodododododoi , tajuuk . nampak eksited bukan ? haisshh , ini lah yang aku tunggu senanya sebab tahun lepas MAMA tyme aku SPM . arggggh , tidak . aku sangat tak setuju sebab aku takdapat tgok . aiwaaah , tahun nie sume aku reminder kat astro tu . buatnya pulak ada channel baru . LIVE MAMA from hong kong . woaaaaaah ;) pulun punye pasal 8TV aku reminder , Channel M pun aku reminder ;) hahahhahaha . eksited tak eksited .



                 okay okay , tahun nie aku harap EXO menang lah . hahahhaah , haruslah EXO je . tak silap aku tahun nie banyak die jadi nominees utk beberapa anugerah .


    # best male group
    # best album of the year

ada lagi satu tapi aku taktahuu . jadi disebabkan ini rancangan aku pon terobek lah EXO's Showtime dan Happy Camp . oissshshh , sgt sedih ye uolls Happy Camp tu die sentuh pasal Kris keluar pulak . mahuu tak menangis tengok . tapi aku tak nangis lah , tersentuh je -_- hahaha

                   

                  lastly , EXO saranghanda . EXO let's love . FOREVER 12 , jebal ;)