Sinergi itu indah.
Pemudi Dai'e

Diberi amanah olehNya agar dakwah tidak dipandang sebelah mata.



Tafadhol Taaruf Sahabat Visi


Akhlah cerminan agama.

Tanpa tarbiah hidup pasti rebah.

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

ingat yang indah indah jelaah ;)






            assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh .



             ehem ehem ehem , lama an tak update blog ? hahahah . sian blog , dah tak senghopa blog dah . krik krik habiss . tapi takpee , here i come kembali dengan cerita yang hangat . acececce , acah acah poyo je . hahaha ~ tajuk yang baguihh , aku nak cerita yang baguih baguih aja noo .


alhamdulillah , lepas dah habis stam sedih pulak rasa . yelaah , pas nie ade ke lagi ruang dan peluang nak jumpa kengkawan aku lagii . eh eh , tajuk yang indah indah jadi mesti yang indah indah je nie . okay okay , mari kite buang belakang , terobek . throwback . hastag hastag menatang sume tuu . kata orang mari lah gambar berbicara ;) aceccece .


             utk setahun nie . aku belajar banyak sangat bende . bende yang mengajak aku lebih menghormati kawan , lebih menghargai kawan ;)


experience makes me matured ;)










           ALLAH , saksikanlah hati kami ini bertaut hanya kepada-MU . sungguh , aku cinta mereka dan 96th Destiny <3